środa, 6 października 2010

Crystal Castles





Ładna pogoda i dobre światło skłoniły mnie do zrobienia dzisiaj kilku zdjęć. Najepszym modelem okazał się flakon perfum Chloe (które pokochałam od pierwszego powąchania) i mój nowy lakier do paznokci w kolorze, który z pewnością będzie na mojej liście jesiennych kolorów. Wieża Eiffela dlatego, że kocham Paryż mimo, że nie zdążyłam go jeszcze odwiedzić. Ale hej ! Kto nie kocha Paryża ? To samo jest z Nowym Jorkiem, ale do swojej skromnej kolekcji figurek nie dołączyłam jak na razie miniaturki Empire State Building. A potem przez przypadek w moje ręcę wpadła jedna z licznych modowych gazet i postanowiłam, że zrobię zdjęcie całkiem ładnie wygladającemu artykułowi. Tak więc bisou bisou , moi mili!


   Nice weather and good light made me took these pictures. The best model was bottle of Chloe perfum (which I immediately loved) and my new polish nail lacquer in the color which for sure is going to be on the list of my autumn colors.The Eiffel Tower 'cause I love Paris. I haven't been there but hey ! Who doesn't love Paris? It's the same with NY but I didn't add to my little collection a miniature of Empire State Building. A then accidentaly I found one of my fashion magazines so I decided to take a picture of the "Good Looking Article" ;) So bisou bisou guys !

1 komentarz: