czwartek, 28 października 2010

The garden that you planted





Właśnie dostałam moją uroczą Boho-bluzo-bluzkę. Trochę przypomina mi koszulę nocną mojej babci. Tak, właściwie to nawet bardzo. I coraz bardziej mi się podoba. Na dworze (wbrew pozorom) jest w miarę ciepło i nawet czasami pokazuje się Słońce. Jutro udam się do szkoły w nowej zdobyczy jako "Pani Ogrodniczka". Nie wiem czemu, ale tak się w niej czuje.

I just received my lovely Boho-blouse. It reminds me a bit my gradma's nightdress. Well, more than a bit. And with every sec I like it more and more. Outside (althought that it's autumn) it's pretty warm and it's sunny. Tommorow I'm going to come to school as " Miss Gardener". I don't know why, but I just feel like gardener in my new lovely blouse.


1 komentarz:

  1. WIEDZIAŁAM, przeczuwałam, że będzie notka z tą blzuą! :D

    toż to INTUICJA!

    G♥

    OdpowiedzUsuń