poniedziałek, 25 października 2010

Love shack




Nic nie jest w stanie bardziej poprawić humoru niż trochę Słońca jesienią. Postanowiłam to wykorzystać i udałam się na bardzo krótką sesję. Właściwie nic nowego. Ulubiona parka z River Island, legginsy, trampki i moja upragniona koszulka z Misbhave. Prosto i na temat ; ) W mojej szafie przydałoby się coś nowego. Mam nadzieję, że podczas pobytu w Krakowie odwiedzę Mulholland Drive - kopalnię rzeczy vintage ;)
Czeka mnie jeszcze seans nauki z historią i geografią, więc jestem zmuszona wyłączyć laptopa i brać się do roboty !

There's nothing what can make my mood now apart from a bit sun in autumn. I decided to do a little photo session with my friend. Actually there's nothing new. Favourite parka from River Island, leggins, sneakers and my lovely T-shirt from Misbehave. So simple :) It would be cool to see some new clothes in my closet. I hope that during at my stay in Cracow I will go to Mulholland Drive - the maine of vintage stuff :) I have some history and geo to learn so I have to leave my laptop and make it !

1 komentarz:

  1. Eeeeeej, uwielbiam tą piosenkę!
    +odp. poza Vagabond, są też w Goertz (tak się pisze?) 17 na pewno : ))
    xx

    OdpowiedzUsuń