wtorek, 19 października 2010

Play me jeans



Jestem zauroczoną lookbookową sesją Play Me Jeans. Ostatnio natrafiam na coraz mniej udane, ale o tej nie mogę tego powiedzieć. Zresztą chyba każdy przyzna mi rację :)
Utknęłam w październiku, który mija mi bardzo, ale to bardzo powoli. Odliczam już do zakupów ( co to znaczy być zdesperowanym!), ale jeszcze trochę muszę poczekać. Jutro nareszcie przyjdzie moja upragniona koszulka z misbhv, na którą przyszło mi czekać całe 4 dni. W przypadku kiedy w szafie ma się absolutny deficyt ładnych koszulek/bluzek, ekscytacja jest naprawdę nie do opisania :) Jutro postaram się wam ją zaprezentować. A teraz wracam do przeglądania Queens Wardrobe , bo po wielu błaganiach otrzymałam pozowolenie na zamówienie sobie czegoś z tej strony. Problem polega na tym, że tam jest za dużo ładnych rzeczy. Wracam do przeglądania !

I'm totally in love with lookbook photo session "Play Me Jeans". I didn't see any good photo sessions recently, but I can tell that this one is asome.  And I'm sure that everyone will agree with me ;)
I'm stuck in October which passes veery slooowly. I'm counting down to shopping (what it means to be so desperate?!). But tomorrow I'll receive my package with a T-shirt from misbhv. In the case when there's only few good looking T-shirts and blouses the excitement is really indescribable :) I'll try to post some photos of it soon. And now I'm going back to browsing Queens Wardrobe, 'cause after milion requests my mother let me buy smth from an foreign site. But the problem is that there is too many awsome clothes. Coming back to browsing ! :)

                                                                       Photos are not my own
 

1 komentarz:

  1. Ta sesja jest świetna, uwielbiam ją <3
    Prosiłaś mnie kiedyś o podanie jakichś fajnych miejsc na zakupy w Krakowie. Przepraszam za tą zwłoke z odpowiedzią, ale czasami zapominam odpisać na komentarze... :)
    Więc tak, jeśli chodzi o galerie, to ja lubię Bonarkę. Na ul.Św.Katarzyny znajduje się fajny vintage shop; Muholland Drive. Warto też wybrać się na Plac Nowy (Plac Żydowski). W tygodniu można kupić antyki i biżuterię, a w niedziele ubrania.

    Pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń