czwartek, 6 stycznia 2011

Spanish Sahara




1. Body Shop Mango Body Butter - Dostałam już dawno dawno temu od siostry w prezencie razem z masłem orzechowym i kokosowym. Jednak zapach mango najbardziej przypadł mi do gustu. Zapach nie drażni i dobrze nawilża skórę. / I got it as a gift from my sister long long time ago with coco body butter and shea body butter but this one I like the most. The smell doesn't irritate and it make my skin really soft.

2. Redness Solutions Instant Relief Mineral Powder Clinique - Puder na zaczerwienienia. W pierwszej chwili jak go zobaczyłam myślałam, że to farbka , ale jak sie okazało dzięki temu , że jest żółty idealnie pokrywa się z kolorem skóry i rzeczywiście działa. / It covers any redness of skin. When I saw it first time I thought it's a paint. But 'cause it's yellow , it's almost invisible on my face. It's really good !

3. Chanel Blush - Chyba najlepszy róż jaki do tej pory miałam. Uwielbiam wszystkie pędzelki od Chanel, tak samo jest z tym. No i kolor też jest idealny. Vivat Chanel ! / I think it's the best blush in the world./ I love all kind of brushes from Chanel, so this one too. And the color is perfect. Love Chanel !

4. Clearskin Peeling Avon - Dobrze oczyszcza skórę i super wygładza. Idealny dla kogoś z takimi "niespodziewanymi" zmianiami na twarzy - wystarzy umyć twarz i posmarować kremem, a rano wszystko znika ! / It cleans skin and smooths it. Perfect for everyone with "surprise" pimples. You wash your face with this peeling , put some cream and here we go ! The pimples are G O N E ! ;)

5. Coconut Silky Body Lotion Yves Rocher - Po prostu kokosowe mleczko do ciała. Idealne na wieczór. Zapach idealny do zasypiania / Just coconut silky body lotion. Perfect for the evening. The smell makes you fall asleeeeep .

6. High Intensity Hand & Nail Cream O.P.I - Zimą bardzo się przydaje, bo ręce szybko się wysuszają. Tym bardziej kiedy nie znoszę nosić rękawiczek. / In winter it's really usefull 'cause hands become dry really quickly. Especially since I hate gloves.

7. Mango Lip Balm Douglas - kupiłam zupełnie przez przypadek kiedy byłam w Krakowie, a nie zabrałam ze sobą Carmexu. I stosuję go na zmianę z nim/ I bough it when I was in Cracow and I didn't take carmex with me. I use both of them.

8. Swift Lenght Mascara Rouge Bunny Rouge - Dostałam ją od mojej mamy i nie zamieniłabym na żadną inną ! / I got it from my mom and I wouldn't intend it to another !

9. Eyeliner Make Up Factory - Zwykły eyeliner w płynie. Dobrze się sprawdza, chociaż nigdy nie byłam mistrzem robienia kresek. / Simple liquid eyeliner. It's nice, although I've never been good at doing eyelines :)

10. Big Brush Douglas - powiem jedno : pędzle z Douglasa są dość tanie i idealne do rozprowadzania pudrów / one thing : brushes from Douglas are quite cheap and they're good for applying powders.

11. Total Repair Conditioner Loreal - Stosuję ją już od dłuższego czas , i mimo że testowałam już wiele innych na moich zniszczonych włosach, to ta nadal pozostaje numerem jeden/ I use for long time and although I tried many conditioners on my dried hair, this one is still number one ;)

12. Anty-blemish Solution Liquid Makeup Clinique - Wystaczy , że użyję tego fluidu i nie potrzebuję ani korektora, ani pudru - jest  i d e a l n y. / I put it on my face and I don't need powder or concealer - it's  P E R F E C T.

 13. Rouge Bunny Rouge Liquid - Jestem wierną fanką Rouge Bunny Rouge i uważam, że to najlepsza firma kosmetyczna. Używam go na zmianę z tym z Clinque. Ten podkład niedługo mi się skończy, więc muszę zacząć odkładać na następny :) / I'm a huge fan of Rouge Bunny Rouge and I think that it's the best cosmetic brand. I use it alternates with Clinique Liquid. I have to raise money for the next one Rouge Bunny Rouge liquid I think :)

14.  Anti-blemish Solutions Clearing Concealer Clinique - Antybakteryjny korektor, którego używam w wyjątkowych "przypadkach"/ Antibacterial concealer, which I use only in special "cases".

Co do perfum; Uwielbiam je ! Teraz moim numerem jest "Love Chloe", a latem Hugo Boss " Orange" . Teraz poluję na "Lolę" Marca Jacobsa i "Coco Mademoiselle" Chanel ;) / About perfumes ; I LOVE THEM. For now my number one is "Love" Chloe, but in the summer it's Hugo Boss "Orange". I wish I could have "Lola" Marc Jacobs and "Coco Mademoiselle" Chanel. But for now - I have to wait for them ;) 


4 komentarze:

  1. thank-you for the comment
    oh my goodness your perfumes!?! i really would like a collection like yours :) ooh i know i love the song & the film, i've starting really the book yesterday and it's already amazing! i think it's better then the film, it's more descriptive
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Yeah I've seen it! I love this and I read the book too it was really good, kinda gruesome, but no where near as bad as her book called Lucky, I've only read the first couple of pages on the internet but oh my goodness, it's scary! xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. canon jest przeprzeprzesuper <3 kocham goo!
    a i tez mam perfumy escady!

    OdpowiedzUsuń