piątek, 11 marca 2011

Tumblr_krbxuiqbjs1qzm8aeo1_400_large


W końcu wiosna ! Już odliczam do maja, bo jak pisałam w ostatnim poście wybieram się do Londynu. Topshop, primark, sklepy najlepszych projektantów - achh! Ale poza robienie zakupów to nię mogę się też doczekać zobaczenia Big Bena, London Tower, Buckingham Palace no i wszystkich tych cudownych miejsc. A ! No i na pewno zrobię mnóstwo zdjęć - będzie się czym chwalić.
Słoneczna pogoda skłoniła do założenia tej kwiatowej sukienki. W powietrzu czuć wiosnę !
NAPRAWDĘ chciałabym, żeby były już wakacje, no ale 108 dni też nie brzmi aż tak źle, prawda?:)

English : Finally we've got spring here ! And I'm counting down to May 'cause like I wrote in the last post I'm going to London. Topshop, primark, stores of the most popular designers - aww ! And apart from doing shopping I can't wait to see Big Ben, London Tower, Buckingham Palace and other awsome places. And for sure I'll take milion photos there !
Sunny weather made me wear this lovely flower-dress. Feels sooo spring !
I would REALLY love to have holidays now, but 108 days don't sound so bad, huh? ;)



 Crystal Castles - Baptism

4 komentarze:

  1. mam dokładnie to samo, fascynacja przeszła..
    niestety pierwszego zdjęcia nie zrobiłam, ale chciałabym ;d a na drugim jestem ja, ktoś tam zrobił, ja tylko przerobiłam trochę

    OdpowiedzUsuń
  2. adorable..love the vintage feel to ur pictures!!

    OdpowiedzUsuń
  3. thank-you for the comment my lovely,
    i love the header of your blog, i'm sure i've already said that oh well! hehe
    these pictures are so pretty too! xxxx

    OdpowiedzUsuń
  4. pretty dress, love your header too!
    thanks for stopping by & your comment :)

    fashionableroad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń